Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 10
Pokaż wszystkie komentarzeMistrzu czytania ze zrozumieniem bajek 15letnim cipkom, W artykule wyraźnie jest napisane, że chodzi o szybkość przepływu oleju w amortyzatorach. Twoja "gienialna" angielska definicja jest tylko opisem konsekwencji wyregulowania amortyzatora w sposób opisany w artykule.
OdpowiedzDefinicja nie jest moja. Az taki madry to nie jestem. I definicja nie jest opisem konsekwencji wyregulowania zawieszenia, lecz pokazuje za co odpowiedzialna jest sruba od regulacji HIGH-SPEED, a za co odpowiedzialna jest druga sruba od regulacji LOW-SPEED.
OdpowiedzNo to chyba się nie dogadaliśmy na początku :))) pzdr
Odpowiedz''Speed - (ang. Szybkość) znaczy praca przy dużych prędkościach. Ta funkcja wkracza dopiero do akcji, gdy np. motocykl porusza sie po bardzo nierównym terenie z dużą prędkością . ''
Odpowiedz"[...]COM + REB pracują prawidłowo na niskich prędkościach, lecz na dużych zmienia sie prędkość przepływu oleju w amortyzatorze. Aby ta praca przebiegała dalej bez zarzutu na prędkości, wchodzi do akcji SPEED - wentyl który umożliwia szybszy przepływ płynów[...]" I tak jak wcześniej ktoś wspomniał, im szybciej jedziesz powodujesz pracę amortyzatora z większą częstotliwością. Aby mógł pracować z optymalną dla danego terenu, obciążenia i prędkości częstotliwością trzeba zmniejszyć "bezwładność" jego pracy. Pozdro
Odpowiedz